سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب روانشناسی صوتی: 40 فکر سمی

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

این کتاب برای اشخاصی که زندگی خود و عزیزانشان را تخریب می‌کنند، نوشته شده است؛

اشخاص باهوش و روشنفکری که خودشان را مطلع و آگاه می‌دانند؛ اما از عقاید و فلسفه‌هایی پیروی می‌کنند که شادمانی خودشان را تخریب می‌کنند و آرامش و سلامت دوستان و خانواده‌شان را از بین می‌برند.

* در زیر، خلاصه‌ای از کتاب صوتی «40 فکر سمی» اثر «آرنولد لازاروس ، کیلفورد لازاروس و آلن فی» که حاوی نقل‌قول‌ها و درس‌های کلیدی و نیز ایده‌ها و عبارات مهم کتاب می‌باشد:

- اگر سفرتان را از مسیر اشتباه شروع کنید، گم خواهید شد. چنین مسئله‌ای در مورد سفر زندگی هم صدق می‌کند . در اطراف ما آنقدر باورهای نادرست و اطلاعات بی‌معنا وجود دارد که نقشه‌ای ناقص برای طی مسیر به دستمان دهد. در نتیجه، در مسیرهایی که به ناکجاآباد منتهی می‌شود، قرار می‌گیریم. اغلب در الگوهایی گرفتار می‌شویم که در ما تنش، افسردگی، اضطراب، گناه و عصبانیت ایجاد می‌کند.

- اشخاصی که از باورهای نادرست پیروی می‌کنند، بی‌جهت از آشفتگی هیجانی و مشکلات وسیع روان‌شناختی رنج می‌برند و علت اصلی مشکلات انسانی، در همین باورهای اساسی قرار دارد.

- خشنودی عمومی، فشار روانی شدید، ناکامی مزمن، ترس‌ها و هر نوع هراس بی‌دلیل، مشکلات ارتباط با دیگران، فقدان اعتمادبه‌نفس، خودپنداره‌ی منفی و احساس گناه بی‌جهت، برخی از پیامدهای متداول باورهای نادرست هستند.

- هر بار که شما متوجه می‌شوید فکری منفی یا سمی در ذهن دارید، خودتان را وادار کنید که حداقل دو تلقین مثبت یا باور مثبت مخالف آن باور را در نظر بگیرید. این روش به شما کمک می‌کند به سوی افزایش تعادل روان‌شناختی عمل کنید.
این تمرین ذهنی در ابتدا ممکن است غیرطبیعی به نظر برسد، اما بعد از کمی تمرین، احساس فزاینده‌ای از آشنایی با افکار مثبت خواهید داشت....

برای مشاهده ادامه توضیحات، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

33,250 تومان

۰۲/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی