این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که میتوانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمیکنند. دلایل زیر به شما کمک میکنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.
در سوم و چهارم آذرماه همایش استراتژیهای بازاریابی اینترنتی در ایران برگزار خواهد شد. یکی از سخنرانان همایش آقای مایکل لندر از کشور دانمارک است. به این بهانه با او تماس گرفتیم و مصاحبهای تلفنی انجام دادیم. او با خوشحالی و حوصله به سوالات پاسخ داد. خلاصه این مصاحبه خواندنی را به دوستان همیشگی مجله موفقیت و مخصوصا مدیران تلاشگر ایرانی تقدیم میکنیم.
در ادامه سلسله مطالب تحلیل سایت برندهای برتر ایران میکوشیم مهمترین نقاط قوت و ضعف وبسایت کسبوکارهای معتبر ایرانی را پیدا کنیم تا از این رهیافت، بهترین و کارآمدترین روشهای افزایش بهرهوری وبسایت را بررسی کنیم و ببینیم چه عللی باعث میشوند که درآمدزایی یک سایت کاهش یابد یا وجود پایگاهی در وب تاثیر چندانی در بازاریابی و افزایش فروش شرکت نداشته باشد.
تغییرات کوچک نتایج بزرگ در وبسایت عنوان جالبی بود که شرکت مدیر سبز برای سمینار کاربردی و ارزشمندشان انتخاب نموده بودند!
این سمینار در روز چهارشنبه 16 شهریور در سالن همایش موسسه MBA ماهان واقع در میدان آرژانتین خیابان الوند برگزار گردید.
سالها است که از ورود اینترنت به ایران و توسعه وب در کشور میگذرد. شرکتهای بسیاری در این مدت برای خود وبسایت برپا کردهاند؛ اما به راستی چند درصد از این سایتها موفق بودهاند و به چه میزان توانستهاند در رونق کسبوکار صاحبان آنها تاثیرگذار باشند؟ در سلسله مطالب تحلیلی که از این پس در هر شماره منتشر خواهد شد، میکوشیم پاسخ این سوال را با بررسی وبسایت برندهای برتر ایران پیدا کنیم. هدف این است که از این طریق مهمترین نقاط قوت و ضعف وبسایت برندهای معتبر ایرانی را پیدا کنیم تا از این رهیافت، بهترین و کارآمدترین روشهای افزایش بهرهوری وبسایت را بررسی کنیم و ببینیم چه عللی باعث میشوند که درآمدزایی یک سایت کاهش یابد یا تاثیر قابل ملاحظهای در بازاریابی و افزایش فروش شرکت نداشته باشد.