سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب صوتی + PDF: از دولت عشق

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

«کاترین پاندر»، یکی از برجسته‌ترین نویسندگانی است که به موضوع "خوشبختی و کامیابی در زندگی بشر" پرداخته است.
او این کتاب را اولین بار در سال1966 توسط انتشارات Unity school of Christianity منتشر کرد.

کتاب پیش رو، دارای 6 بخش است:

معجزه عشق
راه کامیابی خود را دوست بدارید!
قدرت رستاخیزبخش عشق
شیوه ویژه عشق 1
شیوه ویژه عشق 2
از دولت عشق

محبت شخصی و غیرشخصی:

شاید تصور من و شما از "عشق"، همان چیزی باشد که "پولس رسول" توصیف کرده است.
می توانیم در محبت شخصی و غیرشخصی، این خصایص را از خود نشان دهیم:
در عشق و محبت شخصی می توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان، مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد.
عشق و محبت غیرشخصی، یعنی توانائی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیرشخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آنها سرو کار داریم، تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است: "من بدون هیچگونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی مرا دوست دارند."

عشق در باطن شماست: شما می توانید از دولت عشق بهره مند شوید؛ زیرا همه‌ی محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید، در باطن خود شماست. عشق الهی، یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

راه کامیابی خود را دوست بدارید!

"امی فاکس" می گوید: "مشکلی نیست که عشق، گره از کارش نگشاید."

اما "کورتیس هاپکینز" می گوید: به راستی هر چه که از آنِ من و برای من است، همانا از عشق لبریز است.
موهبتی که در این وضعیت از آن من است، همانقدر دوستم می دارد که من دوستش می دارم.
موهبتی که در رابطه با این موضوع به من تعلق دارد، هم اکنون مرا می‌جوید و پروازکنان به سوی من می‌آید، زیرا من این وضع را به دیده‌ی محبت می‌نگرم.
عشق الهی اکنون و اینجا به کاملترین کار خود سرگرم است.
عشق الهی، هماهنگی و انطباق می‌بخشد و برکت و نعمت می‌آورد.
عشق الهی همه چیز را پیش بینی می‌کند و هم‌اکنون همه موهبتها و ثروتها را به‌وفور در اختیار این سازمان می‌گذارد. عشق الهی هم‌اکنون پیروز می‌شود.

صحبت درباره‌ی "پلیدی"، باعث بروز پلیدی می‌شود.
هر چه بیشتر به "شر" توجه کنید، بر شر می‌افزایید.
هر عیبی را که در دیگران ببینید، همان عیب یا نقصی مشابه آن را به زندگی خود فرا می‌خوانید.
ایراد گرفتن از دیگران سبب می شود که خودتان با نفی و انکار روبرو شوید.
وقتی با سرزنش و انتقادتان، شیره‌ی وجود دیگری را می‌مکید، راه می گشایید تا شیره‌ی ذهن و تن و امور خودتان مکیده شود. در واقع به پیشواز بیماری و بدبختی و آشفتگی و تنگدستی می‌روید.

مشخصات کتاب صوتی:

نام فایل: از دولت عشق
نویسنده: کاترین پاندر
موضوع: روانشناسی
حجم فایل: 42 مگابایت
فرمت: MP3 - PDF

5000 تومان

۰۲/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی