سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

این کتاب (صوتی)، جزو کتاب‌های پرفروش سایت «آمازون» محسوب می‌شود.

به نظر «جرج ایلین» (نویسنده این کتاب)، بیل گیتس، دومین ثروتمند جهان، با ثروت خالص ۱۰۴ میلیارد دلار، قطعاً شخص مناسبی برای الگوبرداری است؛ پس، خواندن این کتاب صوتی را از دست ندهید! 

کتاب صوتی «۵۰ راز موفقیت» از «بیل گیتس» چه مهارت‌هایی را به ما می‌آموزد؟ 

برای هر یک از بخش‌های کتاب، قسمتی مرتبط از زندگی بیل گیتس به‌عنوان مثالی کاربردی برای یاد گرفتنِ نحوه‌ی عملی کردن موضوع مربوطه شرح داده شده است. در یک نگاه کلی، این موارد شامل نکته‌های مهم زیر است:

    * کسب و کار از دیدگاه بیل گیتس.
    * در چه شرایطی، ترک تحصیل برای ورود به بازار کسب و کار می‌تواند درست باشد؟
    * اهمیت تفکر جانبی در یک کسب و کار.
    * پیش‌بینی آینده‌ی یک صنعت و اهمیت آن.
    * رقابت سالم و ناسالم در کسب و کار.
    * برندسازی به سبک بیل گیتس.
    * آشنایی با مفهوم خط پایان ذهنی.
    * نظر بیل گیتس در مورد عادلانه نبودن زندگی و پیشنهاد او در این مورد.
    * انطباق‌پذیری به روش بیل گیتس.
    * تواضع درست در کسب و کار و کارآفرینی.
    * ریسک‌پذیری و تمرکز به‌شیوه بیل گیتس.
    * رابطه‌ی کارآفرینی و فعالیت‌های انساندوستانه.

 

بیل گیتس واقعاً نگرش متفاوتی به مسائل مطرح در یک کسب‌وکار و نیز ایده‌یابی دارد. به‌عنوان نمونه، کافی است به این گفته‌ی او توجه کنید: «من آدم تنبلی را برای انجام یک کار سخت انتخاب می‌کنم؛ چون آدم تنبل، راه ساده‌ای برای انجام آن کار سخت پیدا می‌کند!»

 

* رازهای ثروتمند شدن و کارآفرینی بیل گیتس:

چگونه می‌توان بدون هیچ سرمایه‌ای، تبدیل به ثروتمندترین مرد جهان شد؟ و آیا موفقیت بیل گیتس به‌عنوان شخصی که نامش یادآور نوآوری، رهبری در صنعت نرم‌افزار جهان و موفقیت‌های بزرگ است، برحسب اتفاق و به‌اصطلاح؛ شانسی بوده است؟!
پاسخ منفی است؛ زیرا او نیز مانند «استیو جابز» که نامش با «اپل» پیوند خورده؛ جزو نسل خلاقی بود که در عصر انتقال جهان به فناوری‌های کامپیوتری، ضمن دگرگون کردن همیشگی زندگی میلیاردها انسان؛ راه ثروتمند شدن افراد را از چند ده سال به چند سال کاهش داد.
این کوتاه کردن زمان موفقیتِ شما؛ کلیدی است که کتاب صوتی بیل گیتس با موضوع درس‌های زندگی و کسب‌وکار برای تمام عمر در اختیارتان قرار می‌دهد!
این فایل را حتماً در سبد خرید خود قرار دهید و مهندسی موفقیت را بیاموزید! اکنون می‌توانید یک «کلیک» را تبدیل به کلیدی برای گشودن درهای موفقیت واقعی کنید!

 

* در این کتاب صوتی، چه درس‌ هایی برای زندگی و کسب‌ و کار از بیل گیتس وجود دارد؟

نویسنده‌ ی این اثر؛ جرج ایلین George Ilian است که آن را تحت عنوان «۱۰ چهره رویایی که جهان را تغییر دادند» منتشر کرده و طی آن، ۵۰۰ درس زندگی و کسب‌ و کار از این ۱۰ چهره‌ برتر را گنجانده است که یکی از آنها، بیل گیتس است.

جرج ایلین، زندگی بیل گیتس، رئیس ماکروسافت را نیز از جنبه‌های گوناگون آن بررسی و کالبدشکافی کرده و با استناد به ماجراها و رویدادهای واقعیِ زندگی او؛ خلاصه‌ی عوامل موفقیت بیل گیتس را تبدیل به دستو‌رالعمل‌ های کاملا کاربردی کرده است؛ طوری که شما می‌ توانید تمام شیوه‌ ها و رفتارهای بیل گیتس را در عرصه‌ی کسب‌ و کار، زندگی شخصی؛ نوع سرمایه‌ گذاری و طرز ایده یابی؛ با گوش دادن به این کتاب صوتی؛ مال خود کنید.

 

9750 تومان

۰۲/۱۰/۰۱
حسن بیدار

موفقیت

کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی