سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود رایگان فایل: تحقیق امراض معده و امعاء

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ
تحقیق-امراض-معدی-و-امعاء فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word - قابل ویرایش
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 61 کیلوبایت
قیمت: رایگان

معالجه زخم معده و روده
دکتر گیلورد هاوزر می‌‌گوید: در یکی از شهرهای چکسلواکی به‌‌نام کارلسباد آسایشگاهی است مخصوص کسانی که غذایشان دیر هضم می‌‌شود و مبتلا به اختلال هاضمه هستند. در همین آسایشگاه بوده که به خواص آب سبزی‌‌های خام پی بردم و هر روز از هویج‌‌های طلایی و جعفری‌‌های تازه و اسفناج و برگ و ریشه کرفس و همچنین گلابی‌‌های رسیده و سایر میوه‌ها بدون آنکه پوست آن را گرفته باشند، در زیر آب جاری کاملاً شسته و با چرخ‌‌های دستی سبزی‌‌ها نرم و خورد شده و آب آنها را گرفته و هر روز ساعت 10 صبح به هر بیماری 250 گرم از این آب سبزی‌‌های تازه را می‌‌نوشانیدم.

دکتر سورکالس پزشک آسایشگاه در باب سبزی‌‌ها (خون نباتات خطاب می‌‌گردد) می‌‌گفت: کلروفیل، ماده سبزرنگ سبزی‌‌ها در شفا دادن بیمارانی که غذای خوب نخورده‌اند و لاغر شده‌اند و یا آنقدر غذای مضر دیگری خورده‌اند که چاق و تنومند گردیده‌اند، اثر عجیب و سحرآسایی دارد.

بسیاری از این بیماران که از انگلستان و آمریکا آمده بودند و مبتلا به زخم روده بزرگ کرلیست و زخم معده و روده‌ها اولسر و یا اختلالات کبدی و یا کیسه صفرا بودند، تنها با نوشیدن آب سبزی معالجه شده و شفا می‌‌یافتند؛ اما مزایای نوشیدن آب سبزی بر خوردن آن چیست؟

این نکته مسلم است که بدن ما باید تمام مواد مغذی سبزی را جذب کند؛ ولی وقتی بدن دچار کمبود غذائی شد، با نوشیدن آب سبزی که سرشار از انواع ویتامین و املاح زنده است، زودتر آن را جذب کرده و عوارض کسالت‌‌های مختلف خود را رهایی می‌بخشند و برای درد دل و بادیامان هم مفید است.
این را هم باید بگویم که من بی‌اندازه از علاقه آمریکائی‌ها به آب‌های سبزی خوشحال شدم؛ مخصوصاً وقتی که دکتر شیخا که یکی از پزشکان معروف اتازونی است و در کالیفرنیا مطب دارد، این موضوع را فاش کرد که اولسر و زخم‌معده را با آب کلم در مدت 15 روز معالجه کرده و بکلی شفا بخشیده است.
ترتیب معالجه او این بود که در مدت 51 روز، نیم لیتر آب کلم تازه و یا هفتاد و پنج درصد کلم، 25 درصد کرفس را آب گرفته و به بیماران می‌‌دهد و این نخستین باری بود که پس از گزارش من در آمریکا آب سبزی بطورکلی شناخته شد. برای خوش‌‌طعمی آن، با آب سیب سرخ و آب هویج مخلوط کرده بنوشید؛ زیرا تمام آب سبزی‌‌ها همین خواص را دارند.
بادمجان مفید می‌‌باشد و توصیه شده باید کاملاً رسیده باشد و نارس آن، سم است.
دارچین برای زخم‌معده مضر است.
 

دانلود فایل

مطالب مرتبط و پیشنهادی:
» مقالات مربوط به علوم پزشکی
»
پزشکی (انواع پاورپوینت)
» پرستاری (انواع پاورپوینت)
» بهداشت (انواع پاورپوینت)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی