سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب صوتی: انسان در جستجوی معنا

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

کتاب "انسان در پی معنا" اثر "ویکتور فرانکل" را در اولین فرصت بخوانید!
با وجود اینکه بخش اول داستان، تلخ است و از مشقت‌ها و رنج‌ها سخن به میان می‌آید، اما دلایل زیادی برای مهم بودن این داستان وجود دارد.

"انسان در جست‌وجوی معنا"، اثری است درباره جان به در بردن؛ درباره سرچشمه قدرتی است که باعث زنده ماندن فرانکل شد؛ این کتاب پس از گذشت ده‌ها سال، به یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های آمریکا تبدیل شده است.

کتاب "انسان در پی معنا" (Mans search for meaning)، یکی از مهم‌ترین کتاب‌های عصر ماست.
معمولاً اگر کتابی دارای تنها یک رویکرد و یک فکر باشد و با این حال، چنان قدرتی داشته باشد که بتواند زندگی کسی را تغییر دهد، همین کافی است که باید آن را خواند و دوباره خواند و در کتابخانه‌ی خود، جای خاصی برایش در نظر گرفت.

کتاب حاضر، مدعی گزارش واقعیت‌ها و رویدادها نیست؛ بلکه گزارشی از تجربیات شخصی نویسنده است؛ تجربیاتی که میلیون‌ها زندانی را در طول سال‌ها، بارها و بارها عذاب داده است.
این، داستانی از داخل یکی از اردوگاه‌های کار اجباری است که از زبان یکی از بازماندگانش نقل می‌شود. این داستان درباره‌ی وحشتی بزرگ و هولناک، که تاکنون به‌ قدر کافی درباره‌اش صحبت شده (هر چند که عده‌ی کمی باورش کرده‌اند) نیست؛ بلکه درخصوص انبوهی از شکنجه‌های کوچک است.
به عبارت دیگر، این کتاب می‌خواهد به این سؤال پاسخ دهد: بازتاب زندگی روزمره در یک اردوگاه کار اجباری، در ذهن یک زندانی عادی، به چه صورت است!؟

روانپزشک ویکتور فرانکل (Viktor Frankl) در جنگ جهانی دوم در چهار اردوگاه مختلف از جمله آشویتس اسیر بود؛ در حالی که والدین، برادرش و همسر باردارش، کشته شدند.
فرانکل بر مبنای تجربیات شخصی خود و بیماران بی‌شمارش، استدلال می‌کند که ما نمی‌توانیم از رنج اجتناب کنیم؛ اما می‌توانیم شیوه مقابله با آن را به اختیار انتخاب کنیم.

مشخصات کتاب صوتی:

نام: انسان در جستجوی معنا
نویسنده: دکتر ویکتور فرانکل
نوع فایل: MP3
زمان کل: 7 ساعت و 12 دقیقه
 

6000 تومان

۰۲/۱۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی