سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب صوتی: اسرار زنان موفق

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

با این کتاب صوتی همراه می‌شوید، تا راه‌حل‌های عملی پیروزی در زندگی فردی و اجتماعی را بیشتر بشناسید.
در این اثر، از همان ابتدا با تعریف موفقیت و اصول آن آشنا می‌شوید.
این کتاب صوتی، به‌طور جامع به بررسی مسائل روانی و مادی در زندگی زنانی می‌پردازد که به دنبال راه‌های موفقیت هستند.

آموزه‌های این کتاب صوتی می‌تواند نقش موثری در آگاهی زنان از قدرت درونی و اجتماعی خود داشته باشد. روی صحبت این کتاب، زنان است. البته در طول کتاب متوجه می‌شوید که چرا این بار زنان انتخاب شده‌اند و تفاوت موفقیت زنان و مردان در چیست؟

در این کتاب صوتی می‌بینید که چطور محیط‌های خانوادگی و نوع تربیت والدین، از همان ابتدا، نقش بسیار مهمی در تعریف افراد از موفقیت دارد.
در همین مرحله است که استعدادها و خلاقیت‌ها بروز پیدا کرده و کشف می‌شوند. البته، در اینجا مسئله‌ی بخت و اقبال هم مطرح است که نویسنده به‌خوبی آن را توضیح داده است.
با شنیدن این اثر، اسرار موفقیت بر شما فاش می‌شود و درمی‌یابید که با کمی تلاش و صبر و دادن نظم به زندگی و فعالیت‌های روزمره می‌توانید زندگی باانگیزه‌ای داشته باشید. عزت نفس و اعتمادبه‌نفس شما هم، در همین مسیر افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید با قاطعیت، برای رسیدن به اهداف‌تان تصمیم بگیرید و اقدام کنید.
گذشته از اینها، در این کتاب صوتی، با عوامل دلسردکننده‌ در مسیر موفقیت هم آشنا می‌شوید. توضیحات کاملی از این عوامل، شما را در شناسایی و برطرف کردن این عوامل کمک می‌کند.
درباره‌ی نقش زنان و جایگاه آنها هم در این کتاب صوتی، اطلاعات مفیدی وجود دارد. برابری حقوق زنان با مردان در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی، از مباحثی است که در این اثر به‌خوبی به آن پرداخته شده است.
استقلال مالی زنان و راه‌های ثروتمند شدن آنها هم، یکی از مواردی است که می‌تواند نقش زیادی در افزایش اعتمادبه‌نفس و موفقیت زنان داشته باشد.

در انتهای این کتاب، داستان‌های انگیزه‌بخشی از زندگی زنان موفق و کارآفرین در ایران و سایر کشورها هم آمده است. بررسی روش‌ها و رویکردهای مشترک این زنان، نکات جالب توجهی درباره‌ی رسیدن به زندگی موفق به مخاطبان می‌آموزد.

چرا شنیدن کتاب صوتی «اسرار زنان موفق» را به شما پیشنهاد می‌کنم؟

زنان و دخترانی که به دنبال ایجاد تغییر و رشد شخصیتی و شناخت جایگاه زن در جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانند از مطالب کاربردی آن استفاده کنند. هرچند موضوعات آن، می‌تواند فرای جنسیت و برای تمام مخاطبان، تاثیرگذار باشد.

 

مشخصات کتاب صوتی:
نام: اسرار زنان موفق    
نویسنده: نیاز جاودانی
زمان کل: 5 ساعت و 29 دقیقه

 

11,000 تومان

۰۲/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی