دانلود رایگان فایل صوتی: نحوه برخورد با مشتری
فرمت فایل اصلی: .mp3
حجم فایل: 9459
قیمت: رایگان
بخشی از متن:
این فایل صوتی در 2 بخش، شما را در افزایش فروش همراهی میکند.
نحوهی برخورد با مشتری به صورت غیرمستقیم:
- فضا
- خدمات
نحوهی برخورد به صورت مستقیم:
- فیس تو فیس
چگونه بیشتر بفروشیم؟
گوینده: حسین اکبری، متخصص بازاریابی و فروش و طراح یک تبلیغات تیزر
زمان: 9 دقیقه
تاریخ ضبط: بهمن 94
مطالب مرتبط و پیشنهادی:
پاورپوینت: CRM و نقش آن در بازاریابی اینترنتی
پاورپوینت: استراتژی مشتری نوازی در برندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان
پاورپوینت: بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مناسب جهت تحقیق درسی)
پاورپوینت: جامعه شناسی در بازاریابی با رویکرد شناخت و بخش بندی مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی
پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری CRM
پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت سنجش رضایت مشتری
پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت خرده فروشی
پاورپوینت: مدیریت تجربه مشتریان
پاورپوینت: مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)
تحقیق: خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری
جزوه: درس مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی
مقاله: رضایت مشتری