سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

این کتاب ارزشمند، با گردآوری و استناد به مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌های معتبر تاریخی از محققان و مورخان بزرگ و اندیشمند از جمله: ولادیمیر مینورسکی، جیمز فریزر، مورخ‌‌الدوله سپهر، سر جان ملکم، پطروشفسکی، لکهارت و سر پرسی ساکس، در رابطه با نادرشاه فراهم گردیده است.

هدف "عبداللهی" از تالیف کتابی اینچنین گرانقدر، گردآوری مجموعه‌ای جامع و منسجم از وقایع و اتفاقات دوران زندگی نادرشاه افشار، یکی از بزرگان تاریخ ایران زمین و پادشاهی شجاع، رشید و با درایت که لقب آخرین فاتح آسیا را نیز به وی نسبت داده‌‌اند، بوده است.

نادرشاه از مشهورترین پادشاهان ایرانِ پس از اسلام و بنیانگذار سلسله‌ی افشاریه است که به دلیل رشادت‌ها و دلاوری‌های بی‌مثالش در بیرون راندن استعمارگران افغان، روسیه و عثمانی که آن زمان درصدد برانداختن اقتدار ایران بودند و تجدید استقلال ایران و کشورگشایی‌های جسورانه‌‌اش که ایرانِ رو به زوال را نجات داد و استقلال آن را برای سال‌ها تضمین نمود، به پادشاهی محبوب نزد ایرانیان و جهانیان مبدل گشته است.
در نتیجه، محبوبیت او در میان علاقمندان به ایران و تاریخ و زندگینامه پر از افتخار وی، نویسنده را بر آن داشت که این کتاب را روانه بازار نماید.

مشخصات کتاب صوتی:

نام: ایران در زمان نادر شاه
نویسنده: عبداللهی
تعداد صفحات: 508
تعداد فایل: 51 عدد
زمان کلی: 26.55 ساعت
راوی: سپیده جلالی
 

71,250 تومان

۰۲/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی