سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب صوتی: اصول رهبری

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

کتاب «اصول رهبری» (دوازده اصل رهبری) را می‌توان از برجسته‌ترین کتاب‌های «برایان تریسی» دانست؛ که می‌تواند به راحتی اصول مورد نیاز برای آموزش رهبری را به مخاطب خود بیاموزد.
بنابراین با رعایت اصول بیان شده در این کتاب می‌توان بدون نیاز به تجربه خاصی از مدیریت و رهبری، نکات بسیار ارزشمندی را فرا گرفت.

رهبری، یکی از مواردی بوده که هر فردی که می‌خواهد به آن مسلط شود، باید با افرادی که در این زمینه خبره‌‌اند، مشورت نماید.
کتاب صوتی دوازده اصل رهبری با بیان کردن اصول دوازده‌‌گانه، به افراد می‌آموزد که چه مواردی نیاز است تا تبدیل به یک رهبر موفق بشوند.
مدیریت و رهبری هر مجموعه، نیاز به رعایت یک سری از اصول است که آقای برایان تریسی این اصول را در دوازده مورد بیان کرده و بدین ترتیب نیاز است که هر مدیر لایق بتواند اصول بیان‌‌شده در کتاب صوتی دوازده اصل رهبری را اجرا نماید، تا به موفقیت‌های خود بیفزاید. برایان تریسی در این کتاب نکاتی طلایی را بیان نموده که می‌توانند بسیار راهگشا باشند.

برایان تریسی در کتاب دوازده اصل رهبری به موارد بسیار زیادی اشاره نموده؛ اما تاکید بیشتری بر روی نظم و انضباط دارد؛ بدین ترتیب که برای تبدیل شدن به یک رهبر و یا مدیر خوب ، باید بتوان نظم و ترتیب را وارد کار و زدگی خود نمود؛ زیرا در غیر این صورت امکان موفقیت در کار و یا حتی زندگی شخصی وجود ندارد؛ زیرا در صورتی که فردی، نظم مناسبی به کارهای خود نبخشد، ممکن است نتواند بسیاری از کارهای مفید را انجام دهد و یا اینکه به موقع آنها را انجام نمی‌دهد.

اصول دوازده‌‌گانه‌‌ای که برایان تریسی در این کتاب بیان نموده، عبارت می‌باشند از: اصل نظم رهبری عالی، اصل روشنى، اصل کنترل، اصل منش، اصل صلاحیت، اصل رقابت، اصل خلاقیت، اصل شجاعت، اصل توجه به کارکنان، اصل مدیریت تغییر، اصل تمرکز، و اصل تعالى شخصى که هر کدام از این اصول به نوبه‌‌ی خود دارای اهمیت ویژه‌‌ای می‌باشند.
از این رو نمی‌توان حتی یکی از این اصول را در رهبری نادیده گرفت و یک مدیر موفق کسی است که بتواند خود را با این اصول دوازده‌‌گانه وفق بدهد و پیوسته آنها را در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار دهد.

 

مشخصات کتاب صوتی:


نام کتاب صوتی: اصول رهبری

موضوع: مدیریت
نویسنده: جان سی. مکسول
مترجم: سیمین موحد
گوینده: فرزاد فره‌وشی
فرمت فایل‌ها: mp3
تعداد فایل‌ها: 3
حجم کل فایل‌ها: 126 مگابایت
مدت زمان پخش: 2 ساعت و 46 دقیقه

11,000 تومان

 

 

 

۰۲/۰۹/۱۴
حسن بیدار

مدیریت

کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی