سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب صوتی: امپراطور جذب پول و ثروت فوری

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

اگر راز جذب ثروت فوری و راز ارتعاش ثروت را دوست داری و برایتان مهم است و قطعا می‌خواهی از این راز باخبر شوی؛
قرار است به صورت عملی یاد بگیری که چطور می توانید این راز را به کار ببندی و تنها خواسته ات از من می‌تواند این باشد که این مسیر رو به تو نشان دهم تا با راز ثروتمند شدن موفق‌ترین افراد جهان آشنا بشی.

اگر احساس می‌کنی وضعیت مالیت چندان که باید و شاید خوب نیست… اگر نگران آینده خودت و خانواده ات ھستی… اگر احساس می‌کنی کسب و کارت اونجوری که باید پررونق نیست و درآمد مطلوبی نداری… اگر به دنبال روشی تضمینی و تست شده برای یافتن راز جذب ثروت فوری به زندگیت ھستی… به جای درستی اومدی.

اگر تا به حال مطالبی در رابطه با قانون جذب و جذب پول و ثروت شنیدی؛ اما دقیقا نمی‌دونی که چگونه میشه از این قوانین استفاده کرد تا به دنیایی از ثروت، رفاه، آسایش و آرامش رسید و واقعا دوست داری که یک بار و برای ھمیشه این قانون جادویی رو به صورتی کاملا کاربردی، اجرایی و عملی یاد بگیری و شاھد تحول جادویی زندگیت باشی، به جای درستی اومدی.

به تو قول میدم… تضمین می‌کنم که اگر قدم به قدم با آموزش‌ها جلو بیای و تکنیک ھایی که در راز جذب ثروت فوری و پول، آموزش می‌بینی رو اجرا کنی، می‌تونه به تو کمک کنه تا ثروتمند و پولدار بشی.

حالا این فرصت طلایی در اختیار توئه تا روشی رو یاد بگیری که به واسطه‌ی اون، یک بار و برای ھمیشه با تمامی دغدغه ھای مالی خداحافظی کنی و از شر تمام مسائل و مشکلات مالی خلاص بشی و برای ھمیشه اونھا رو به دست فراموشی بسپاری.
می تونی در شرایطی که ھمه از کساد و رکود و وضعیت بد اقتصادی حرف می‌زنن، چنان رشد کنی و به چنان ثروت حلال و عظیمی دست پیدا کنی که ھمه رو انگشت به دھان کنی.

این کتاب توسط "برایان تریسی" با الهام از آموزه‌های "ناپلئون هیل" و "استر هیکس" نوشته شده و با کوشش "استاد لعلی" آماده شده و تقدیم می گردد.

آیا آماده ای تا این راز جذب ثروت فوری رو بھت بدم؟!

اگر مصمم هستی و می خواهی زندگی خودت رو عوض کنی؛ پس دوره رو دریافت کن!

مدت زمان دوره: 1ساعت 21 دقیقه
مخاطبین دوره: همه افراد
شیوه اجرای دوره آموزشی: آفلاین
 

2000 تومان

۰۲/۱۱/۳۰
حسن بیدار

موفقیت

کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی