سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

دانلود کتاب فلسفی صوتی: الماس های اوشو

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

هرگز زندگی ات را قربانی هیچ چیز نکن! همه چیز را قربانی زندگی کن! زندگی، هدف نهایی است؛ بزرگتر از هر کشوری، بزرگتر از هر کیشی، بزرگتر از هر بتی، بزرگتر از هر آرمانی.

عشق، یک آینه است. رابطه‌ی واقعی، آینه ای است که در آن، دو عاشق، چهره‌ی یکدیگر را می‌بینند و خدا را باز می شناسند. این راهی به سوی پروردگار است.

در این دنیا، همین جا و هم اینک بمان و به راهت ادامه بده و با قهقهه ای برخاسته از عمق وجودت، ادامه بده. راهت را به سوی خدا برقص! راهت را به سوی خدا بخند! راهت را به سوی خدا آواز بخوان!

کل بازی هستی آنقدر زیباست که تنها خنده می‌تواند پاسخ آن باشد. تنها خنده می تواند عبادت و شکر واقعی باشد.

هر انسانی، با سرنوشتی مشخص به این دنیا قدم می گذارد. او وظیفه ای دارد که باید ادا کند، پیامی که باید ابلاغ شود، کاری که باید تکمیل گردد. تو تصادفا اینجا نیستی؛ بلکه به طور هدفمند اینجا هستی. در پس وجود تو منظوری نهفته است. کل هستی بر آن است که کاری را از طریق تو به انجام برساند.

رخداد واقعی فقط برای افراد واقعی رخ می دهد. تکه کلام گورجیف این بود: "در جستجوی واقعیت نباش، خودت واقعی شو!"؛ چرا که واقعی فقط برای افراد واقعی اتفاق می افتد. برای افراد غیرواقعی فقط غیرواقعی رخ می دهد.

دانش، مانع از شناخت است. وقتی پرده‌ی دانش فرو افتد، گلِ شناخت شکفتن می گیرد.

فردی خلاق به دنیا می‌آید و بر زیبایی دنیا می‌افزاید: آوازی اینجا و پرده‌ی نقاشی آنجا. او باعث می‌شود دنیا بهتر به رقص درآید، بهتر محفوظ شود، بهتر عشق بورزد و بهتر مراقبه کند و وقتی از دنیا رخت برمی‌بندد، دنیای بهتری را پشت سر می‌گذارد.

عشقت را در مراقبه ات، و مراقبه ات را در عشقت جاری ساز. این همان چیزی است که من تعلیم می دهم. این همان چیزی است که زندگی پویا می خوانمش و زندگی مذهبی زندگی ای پویاست.

به خاطر داشته باش که زندگی نوشانی است بین شب و روز، تابستان و زمستان. این نوسانی دائمی است. هرگز هیچ کجا از حرکت نایست! در جنبش باش! و هر قدر این نوسان بزرگتر باشد، تجربه ات ژرفتر خواهد بود....

جهت مشاهده توضیحات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

52,250 تومان

۰۲/۱۱/۲۵
حسن بیدار

فلسفی

کتاب صوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی