سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

تا به حال متوجه شده‌اید که گاهی آنچه را بدان نیاز دارید، ناگهان از جایی که انتظارش را ندارید سر می‌رسد؛ مانند تلفنی نامنتظر؟
یا یک‌دفعه بطور اتفاقی، کسی را در خیابان می‌بینید که در فکرش بوده‌اید؟
آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده‌اید که به‌طور مکرر درگیر مناسباتی بد می‌شوند و همیشه هم گِله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیب‌شان می‌شود؟
"قانون جذب" برای این دسته از آدم‌ها هم کار می‌کند. در زندگی، همان چیزهایی را به سوی خود جذب می‌کنیم که انرژی و حواس و توجه‌مان را به آن معطوف می‌کنیم؛ چه آن را بخواهیم، چه نخواهیم.
هر انسانی، امواج خوب یا بد دارد. در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم. اگر شما ذوق‌زده، خرسند، قدردان، شاکر یا مفتخر باشی، امواج مثبت بیرون می‌دهید.
و اگر عصبانی، غمگین، ناامید و سرخورده باشیذ و احساس بیهودگی، بدبیاری یا شکست‌خوردگی کنید؛ امواج منفی از خودتان بیرون می‌دهید.
بسیار مهم است که با ارتعاشات خود، در تماس و از آن آگاه باشید؛ چون آنچه را از خودتان ساطع می‌کنید؛ قانون جذب، بیشتر از همان را به شما برمی‌گرداند.
واکنش قانون جذب، درست مثل واکنش ذهن شماست. قانون جذب آنچه را که نمی‌خواهید، می شنود. وقتی به ندای درونتان گوش می‌دهید که افعال و عبارات منفی به کار می‌برد، در واقع توجه و انرژی‌تان را به چیزهایی می‌دهید که آنها را نمی‌خواهید...

نویسنده: رضا فریدون نژاد
فرمت فایل‌ها: mp3
تعداد فایل‌ها: 10
حجم کل فایل‌ها: 60 مگابایت
مدت زمان پخش: 2 ساعت و 12 دقیقه

قیمت: 12,000 تومان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی