سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

سخن خوش

دانلود کتاب الکترونیکی، صوتی، پاورپوینت، PDF

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

"اسپنسر جانسون" نویسنده کتاب "پدر یک دقیقه ای" متولد 24 نوامبر 1938، در یکی از شهرهای داکوتای جنوبی ایالات متحده چشم به جهان گشود.
او یکی از محبوبترین و بزرگترین نویسندگان جهان در زمینه ارائه راهکارهای ساده برای موفقیت، در برابر پیچیده‌‌ترین موضوعات است.
بسیاری از خوانندگان کتاب‌‌های او، به‌‌سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی شخصی به موفقیت‌‌های بزرگی دست یافته‌‌اند.

۰ نظر ۰۷ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۶ تیر ۰۳ ، ۰۹:۲۵
حسن بیدار

کتاب صوتی "پدر پولدار، پدر فقیر"، نوشته‌‌ی "رابرت کیوساکی"، آموزش روش ساخت زندگی مالی و آموزش راه کسب و کار و نگرش جدید به نحوه‌‌ی ایجاد پول و روش صرف کردن آن است...
این اثر، موفقترین و بدون شک تاثیرگذارترین کتاب در بیدار کردن و هشیار نمودن انسان‌‌ها نسبت به امور سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار و ایجاد ثروت است.

۰ نظر ۰۶ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۵ تیر ۰۳ ، ۲۳:۵۹
حسن بیدار

کتاب حاضر، در واقع تکمله‌ای است بر مقاله‌‌ی 15 صفحه‌ای "فوکویاما" که در سال 1989 تحت عنوان «پایان تاریخ» منتشر شده است.
در این راستا، فلسفه‌‌ی بدبینی، ضعف دولت‌های قدرتمند، انقلاب جهانی لیبرال، مکانیسم تمایل وثوق، دموکراسی بدون حضور دموکرات‌ها، انسان بدون هویت، قدرت ناتوان‌ها، ریشه‌های اصلی کار، دولت فراگیر متجانس، فراز و فرود تیموس، تعطیلات در بلغارستان، حرکت به سمت یک اتحاد صلح طلبانه و... مورد بررسی و توجه قرار گرفته است.

۰ نظر ۰۵ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۴ تیر ۰۳ ، ۰۹:۱۰
حسن بیدار

"استیون هاوکینگ" کیهان‌شناس و فیزیکدان مشهور، در کتاب صوتی "پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی"، قرار است به بزرگترین و جنجالی‌ترین سوالات فلسفی و بنیادین بشریت پاسخ بدهد.
این اثر، موفق شد رتبه‌‌ی یک پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز شود و سایت گاردین و فوربس، آن را به‌‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال 2018 انتخاب کردند.

۰ نظر ۰۴ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۳ تیر ۰۳ ، ۲۳:۵۹
حسن بیدار

محمدرضا پهلوی در آخرین کتاب خود با نام «پاسخ به تاریخ» تلاش کرد تا به پرسش نسل‌‌های بعد از خود درباره کارنامه و دوران زمامداری‌‌اش پاسخ بدهد.
این کتاب در اصل به زبان فرانسه منتشر شده و پس از چندی، برگردان آن به فارسی، در ایران هم انتشار یافت.

۰ نظر ۰۳ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۲ تیر ۰۳ ، ۰۹:۴۵
حسن بیدار

حکیم ابوالقاسم فردوسی، پادشاهی گشتاسپ را با شرح خوابی که دیده است، در 15 بیت آغاز می‌کند.
در آن خواب، "دقیقی طوسی"، سراینده ناموری که پیش از فردوسی به نظم شاهنامه پرداخته است، امّا تنها 1000 بیت از زندگی گشتاسپ و ظهور زرتشت و جنگ ارجاسپ را به نظم آورده و در جوانی به‌دست غلامی کشته شده است، نخست فردوسی را از گزیدنِ شاهی کشورگشا و بخشنده و بختیار برای اهداء کتاب می‌ستاید و سپس از وی می‌خواهد ابیاتی از شاهنامه را که وی سروده است، در کتاب خود جای دهد تا هم از آسیبِ زمان مصون بماند و هم آن شاه از رنج وی نیز آگاه گردد.

۰ نظر ۰۲ تیر ۰۳ ، ۰۹:۰۰
حسن بیدار
۰ نظر ۰۱ تیر ۰۳ ، ۲۳:۵۹
حسن بیدار